15. podcast

wij hebben een mac en daar zit i-tunes op. dat is heel handig om muziek op te zetten en dat speelt ook van mijn favoriete muziekwebsite. Al jaren luister ik naar http://www.aanbidding.net worshipradio. Dat zal dan ook wel via rss gaan, omdat daar voortdurend andere nummers gedraaid worden. Maar om je eigen podcast te maken lijkt me ook wel grappig. Iets om te onthouden.

o, nee, ik zie dat de site zelf een streaming is, maar dat er een podcast op zit van bijbelstudies waar je op kan abonneren, zodat je het elke dag gedownload krijgt.

3 opmerkingen:

Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen-Staphorst zei

o, nee, ik zie dat de site zelf een streaming is, maar dat er een podcast op zit van bijbelstudies waar je op kan abonneren, zodat je het elke dag gedownload krijgt.

Jan te Bokkel zei

Mooi.

Weet je dat je eigen bericht ook kunt aanpassen in je weblog? Dan hoef je dus niet via een reactie je aanvullende opmerking te maken.

Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen-Staphorst zei

Bedankt Jan, dat was ik even kwijt waar dat ook alweer zat.