16. you tube

Heel erg leuk, ik heb een eigen account om mijn favorieten te verzamelen en ik heb ook al heel veel op hyves gehad. Zo knap hoe de beelden en muziek elkaar versterken met sommige filmpjes. Ook op 3wieler heb ik verschillende staan. Ik ben heel slecht dat ik geen toestemming vraag om ze er op te zetten. De bibliotheek zou zich ook op dit gebied veel meer moeten promoten. Met 'verlaten' vind ik al wel een leuke start gemaakt. En vorig jaar was er ook een hele leuke met een foute biebmiep; die stond op de obd-site. Maar om onze winkel van sinkel te presenteren zouden we misschien ook een youtubefilmpje kunnen publiceren....

2 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Zullen we daar a.s. maandag eens wat materiaal voor verzamelen?

Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen-Staphorst zei

lijkt me heel leuk Jan, al moet ik wel om half twee naar Hoonhorst officiƫel