ding 13.

Nog even over documenten delen. Daar zie ik wel wat in voor de bibliotheek.
We sturen zoveel en zo vaak bijlages naar collega's. Het is veel handiger om dat op 1 plek te kunnen inzien inderdaad en aan te passen en daar weer op te reageren. Met werkplannen en jaarschema's,agenda's, roosters. Dit laatste is stichtingsbreed nog lang niet allemaal geregeld en bekend misschien. En dat zou heel handig zijn en actueel te houden. Maar goed; ik gunde me geen tijd om alle gmails op te sporen en toe te voegen. Jan, helaas ben jij de enige die mijn prachtig collectie-ontwerp mag bewonderen.
Trouwens het bevalt mij goed de jeugdboeken op genres. Bij het klassikaal ruilen hebben de kinderen zo hun favoriete plank gevonden.

2 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Ik heb het collectieonderwerp wel bewonderd (en dat is een term die goed weergeeft wat ik bedoel). Ik begreep dat het deze dagen in Nieuwleusen ook weer goede diensten bewijst bij de herindeling.

Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen-Staphorst zei

nou zeker, gisteren hebben we het héel goed gebruikt en ik hoop dat jij morgen kasten kunt maken net als destijds in hoonhorst :)