19. online communities

Over dit ding kan ik heel kort zijn. Dit pas ik al heel veel toe.
Hyves vind ik verreweg het leukst. Pas ontdekt om er filmpjes op te zetten. Heb ik van de opening van de bieb in Nieuwleusen en van het Pietenfeest in Nieuwleusen. Van het voorleesuurtje doe ik er denk ik ook nog 1 op , maar dat was minder goed te verstaan, omdat ik verder weg zat. Met 20 kinderen gaat het wat makkelijker dan met 60 kinderen...
Facebook heb ik pas ontdekt, vind ik ook wel heel veel leuke mogelijkheden hebben.
Maar van bibliotheekmensen heb ik vorig jaar wel heel leuke dingen gezien over het uitwisselen van ervaringen en gedeelde interesses.
Daarom heb ik me ook aangemeld bij Bibliotheek 2.0 Ning. Kan ik na de cursus nog es verder bekijken. Die Zwijnenberg? heeft wel hele mooie dingen gedaan voor de Zeeuwse Bibliotheek.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben benieuwd of je met 'Zwijnenberg' nu doelt op ondergetekende. Als dat zo is dank ik je hartelijk voor het compliment.

Wel een grappig alternatief voor mijn naam.

Leuk dat je lid bent geworden van de Ning!

Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen-Staphorst zei

Sorry,Mijnsbergen, voor deze naamsverminking.
Het blijkt wel weer dat je goed je weg kunt vinden in de digibibliotheeksites van 23dingen via bibliotheek 2.0. En ik zal voorzichtiger omgaan met mijn gebruik van informatie.

Jan te Bokkel zei

De wereld wordt zo heel klein en je krijgt direct reacties!