20. Last FM

Echt een schitterend ding! Wat een mogelijkheden. Nee hier ben ik helemaal weg van. Heel leuk om favoriete muziek te vinden en toe te voegen en wat staat er ontzettend veel op. Ik heb een eigen account gemaakt en artiesten toegevoegd. En gaaf dat je zoveel tracks te zien krijgt.Dan ga ik mijn oude hits van vroeger ook es opzoeken,zoals Europe(final countdown), Chicago, REM, Eric Clapton, Bryan Adams, Brothers in arms, Phill Collins, Genesis, Annie Schilder, Gerard Joling (No more boleros), en 'en dan vliegen de vógels, over de muur, over het ijzeren gordijn, omdat ze soms in het oosten, soms ook in het westen willen zijn'(is dat niet klein orkest?). Mijn allereerste hit was van Glenn Madeiros : Nothing's gonna change my love for you. O, hier kan ik wel een avondje zoet mee zijn. Zelfs op 5 december. Want Sinterklaas heb ik gisteren al gevierd.
In de bieb hebben we geen cd's meer dus dat is moeilijk te koppelen, maar wel muziekdvd's. En er zitten ook links naar videos en you tube. Ik heb een widget op mijn blog gezet van recent gespeelde nummers. Maar ik denk dat widgets mooier zijn in de linkerkantlijn. ZOu dat ook kunnen via gadgets? Nou ja, dit vind ik gewoon echt een leuk ding.
Ik heb 1 probleempje: Ik kan niet het hele beeld vullen op mijn pc want dan wordt het beeld grijs. Ik heb al plugins geïnstalleerd en flashplayer staat al 2x op mijn bureaublad maar dat helpt niet.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Via een gadget toevoegen moet je deze widget kunnen opnemen in je blog, links naast de berichten